5 Tips about خرید قفس پرنده You Can Use Today

Wiki Article

برای برش مفتول ها از سیم چین استفاده کنید. هنگام برش، دستکش بپوشید تا دست شما زخمی نشود.

با این حال پیشنهاد می کنیم حتما با در نظر داشتن نوع پرنده و شناخت از رفتارهای عمومی آن اقدام به خرید یک قفس مناسب برای نگهداری هرچه بهتر از او نمایید.

شاخه را در اندازه مناسب ببرید با مواد شوینده بشویید و کاملا خشک کنید. مدتی چوب را در معرض تابش نور خورشید قرار دهید. فراموش نکنید که نباید هیچ لارو یا حشره مضری روی چوب وجود داشته باشد.

کلیه حقوق وب سایت متعلق به فروشگاه قفس فرجی می باشد و کپی برداری از مطالب این سایت فقط با درج لینک مستقیم مجاز است، در غیر اینصورت پیگرد قانونی خواهد داشت.

هنگامی که بازرگانان غربی از سفر خود از خاور دور برگشتند، با خود پرندگان عجیب و غریب را به عنوان حیوانات خانگی آوردند.

برای پرنده­های کوچک که تحرک زیادی دارند ارتفاع قفس اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر قصد دارید از یک طوطی زیبا در خانه نگهداری کنید بهتر است ارتفاع قفس شما زیاد باشد. پرنده در چنین حالتی تصور می‌کند که فضای کافی برای حرکت دارد.

روش جوشکاری از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به شکل مستقیم بر روی کیفیت محصول نهایی اثر می‌گذارد. معمولا مفتول‌ها به شکل افقی و عمودی بر روی هم قرار می‌گیرند که در نتیجه آن چشمه‌های مربعی یا مستطیلی شکل خواهد گرفت.

عامل مهم دیگری که توجه به آن ضروری است کیفیت و جنس بدنه قفس است. بهتر است قفسی انتخاب کنید که در ساخت بدنه آن از فولاد ضدزنگ استفاده شده باشد.

این امکانات شامل: جا دانه ای، جا آبی، تاب برای نشستن پرنده، لانه پرنده و دیگر مواردی از این دست می باشد.

لطفا برای عضویت در خبرنامه پت۹۸، ایمیل خودتون را وارد کنید

اولین click here نکته­ای که برای نگهداری از پرنده زیبا خود باید بدانید این است که قفس او را در کجا قرار دهید. فراموش نکنید که قفس باید در دورترین فاصله از پنجره قرار بگیرد.

برخی از پرنده ها ذاتا تمایل به زندگی و ماندن در قفس ندارند و چنانچه در داخل قفس از آن ها نگهداری کنید، با زدن خود به در و دیوار قفس اعلام نارضایتی خود را نشان می دهند.

قفس پرنده علی شاهی خم کیفیت این قفس درجه دو میباشد. ابکاری قفس هم درجه دو میباشد. میله های نسبتا…

لانه پرنده مدل مخفیگاه مدل قطره اب در سه سایز مناسب انواع پرنده

Report this wiki page